Profile picture for user Kimberly Veen

Hoi allen,

Iemand bekend met de website Towards Source?

Zo ja deel graag je ervaring, want krijg heel erg het idee dat het oplichters zijn

Profile picture for user Steffan Star

Hey Kimberly,

Ik heb even wat onderzoek gedaan, maar ik kan amper wat over towards source vinden. 
Er staat geen een video over op YouTube, en op google is hun eigen website niet als gevalideerd aangegeven.

Hiermee denk ik zelf ook dat het een scam is, dus ik denk dat het verstandig is om er niet aan te beginnen.
Als je ergens naar op zoek bent wat betreft crypto, vraag het dan even aan mij dan help ik je graag verder!

Hoop snel van je te horen!

^Steffan

Profile picture for user djini

Hi Kimberly,

Het zijn idd oplichters en helaas ben ik er ingetrapt. In het begin bellen ze bijna dagelijks om je zo veel mogelijk geld afhandig te maken, maar zodra je probeert om geld op te nemen, reageren ze nergens meer op. 

Niet mee in zee gaan dus!

Profile picture for user Steffan Star

Bedankt voor je reactie Djini! Altijd fijn als je andere mensen hier mee kan helpen.

Profile picture for user biancab

Helaas ben ik hier ook ingetrapt, dit is absoluut een foute partij, niet doen dus!

@Djini, ze proberen mij nog dagelijks te contacten. Doen ze dit niet bij jou? Aangezien jij ook geld vast hebt staan?

Profile picture for user djini

Ja, maar ik heb niet opgenomen. Jij wel en zo ja wat willen ze dan? Waarschijnlijk meer geld, maar ja het spreekwoord met de ezel gaat hier op

Ze wilden inderdaad geld om het account vrij te geven, hier ben ik niet op ingegaan. Naar aanleiding daarvan bellen ze nu om te proberen mij hier toch in te praten.

mij ben wel aan het proberen om de blockchain te laten achterhalen om zo te achterhalen waar het geld is gebleven.

Profile picture for user noasman

Hier ook de dupe.

Ze sturen nu allemaal mails dat ik moet betalen voor de belasting anders wordt mijn account niet vrijgegeven ze drijgen met rekeningen. Iemand enig idee hoe dit doorgaat. En hoe kom ik van deze mensen af?

Groetjes mark

Het enige wat je kunt doen is negeren en blokkeren en vooral niet betalen! Helaas is dit geen officieel geregistreerd bedrijf en ja ze blijven bellen en elke keer met ander nummers (let daar maar eens op). 
Ik heb al aangifte gedaan, maar politie doet niets.

ik heb een poging gedaan om mijn geld via een ander bedrijf terug te krijgen, maar tot nu toe nog geen succes. 

Profile picture for user dirk1

ik ben ook de dupe van een "te mooi om waar te zijn" verhaal...

wegblijven van deze site, politie doet hellemaal niets en vooral niet in de val trappen om via een ander bedrijf je geld terug te krijgen want dit is ook scam ! !