Profile picture for user aadbeleggen

Goede dag 

Ik heb drie dagen geleden me Bitcoin green munten verstuurd van stakinglab naar de bitg wallet en nog niks binnen 

Begin me nu toch wel zorgen te maken 

Nou weet ik dat ik een tijd geleden op een site me ontvangst adres kon invullen en dan kon ik de status zien van me munten 

Hier iemand enig idee wat die site was 

Profile picture for user Patrick Suiker

Wat vervelend om te horen Aad!

Ik heb even de explorer voor je opgezocht en op deze website kan je jouw transactie bekijken.

https://explorer.bitg.org/

Laat me vooral weten of het je duidelijkheid geeft.

Hoi @Patrick 

als ik me adres invoer op de site die je me geeft zie ik dat het is ontvangen maar in me wallet staat saldo nog steeds 0 

heb al om hulp gevraagd bij de discord van bitgreen maar geen antwoord weet jij hoe dit op te lossen 

Is er in de wallet een optie om de blockchain te laden? Het kan zijn dat jouw wallet nog niet bijgewerkt is tot de laatste transacties en hierdoor wordt jouw nieuwe saldo nog niet geladen.

Hoi @patricksuiker

heb je enig idee waar dit eventueel kan zitten kan het nergens vinden en ben niet zo zeg maar totaal niet met wallets 

Ik heb de wallet gedownload en zie dat ze de optie niet hebben. Ik ben daarom wat gaan rondkijken en ik zie nu op hun Twitter dat meerdere mensen tegen dit probleem aanlopen en dat de nieuwe wallet blijkbaar niet synchroniseert met het netwerk.

Bitgreen geeft als reactie hierop dat je contact met hen kan opnemen via hun Discord-server. Ik heb de server voor je opgezocht en via deze link kan je naar de Discord-server van Bitgreen gaan om je vraag aan hen te stellen.

Hoi patrick suiker 

Ik heb het geprobeerd met me big green wallet ik kom er niet uit niemand reageert daar ook dat ik persoonlijke gesprek aankan en op de nederlandse afdeling reageert nieman en engelse afdeling gaat alles zo snel en is het meeste ook abacadabra voor me 

Zou jij me op welke manier dan ook kenne helpen . Ik moet ook via het engels alles via translate doen en van codes of iets snap ik helemaal niks 

Het probleem is nu ik heb de wallet gedownload en er staat dat hij is gesynchroniseerd 

als ik dan in me wallet naar bestand ga en dan klik op recieving adres krijg ik nu geen enkel adres dit klopt ook al niet.

Hiervoor kreeg ik dan een adres via me wallet en daar heb ik me munten heen gestuurd maar ze staan nog steeds niet in me saldo.

Als ik me adres van toen in vul bij de explorer staat er dat me munten zijn ontvangen 

Wat moet ik doen 

Profile picture for user Robin Westra

Als het goed is heb je bij het aanmaken van je wallet je private key opgeslagen, bijvoorbeeld in een .dat bestand.

Deze kan je vervolgens weer importeren in Bitgreen door te zoeken naar de optie "Restore". Dan zul je je adres weer zien en kan je bij je munten.

Hoi Robin Westra 

Nee een private key heb ik niet opgeslagen 

En ik heb me munten nog nooit gezien in me wallet ik zie ze alleen bij https://explorer.bitg.org/ 

als ik daar me adres in toets 

Ik heb toen me wallet gedownload gewacht tot die was gesynchroniseert toen me ontvangst adres opgevraagd ingevuld op de site stakinglab.io  waar me munten meededen met shared masternode. Daarna nooit meer me munten gezien alleen bij https://explorer.bitg.org/   

Heb dus echt geen idee wat nu moet doen 

Profile picture for user Derek Westra

Hoi Aad,

Als je geen private key hebt, dan moet er een optie zijn om een back-up te maken van je wallet. Zie je deze ergens staan? Deze back-up zal je private key bevatten. Hiermee kan je dan alsnog doen wat Robin heeft aangegeven :) 

Hoi Derek Westra 

Ik heb nu al paar keer geprobeerd om backup te maken dat lukt maar ik krijg de backup niet geopend en vind er dus ook geen private key in

Ik heb op dit moment nog steeds geen coins in me wallet en bij de explorer staat nog steeds dat het ontvangen is op het ontvangst adres van toen

Zal ik misschien alles verwijderen ook me wallet en het dan opnieuw opstarten of krijg ik dan een ander ontvangst adres en ben ik me munten zeker kwijt 

Ik word hier toch wel moe van en ook van hun discord support  maar ik wil me munten echt niet kwijt raken 

Enig idee hoe ik dit probleem nu eens en voor altijd ken oplossen 

Alvast bedankt 

Profile picture for user Robin Westra

Ik vrees dat als je je private key niet hebt opgeslagen en je geen backup hebt gemaakt dat de munten toch verloren zijn gegaan. Zonder de private key kan je geen toegang krijgen tot je wallet.

Ik zou nog even goed zoeken of je ze misschien ergens toch hebt opgeslagen. Vrijwel altijd wordt hier flink nadruk gelegd op het feit dat je de private key goed moet bewaren. Mogelijk heb je deze ergens opgeschreven?