Profile picture for user Ronald70

Hallo... voor de info ik ben 70 jaar en een leek over crypto... 😉

ik heb geprobeerd om een gedeelte van mijn SHIB munten naar coinbase wallet te transporteren (40.000.000) vanaf biance en om vandaar naar mijn bank te boeken.

Nu heb ik op de wallet recieve shiba inu gekozen en het daarna getoonde adres in Biance withdraw ingevoerd en als netwerk Bep20 gekozen. Na verificate van Binance op confirm gekozen. De transactie is bij Binance afgevinkt als completed. Nu kan ik mijn cryptos niet terugvinden in mijn coinbase wallet.

Misschien heb ik niet het goede netwerk gekozen. In elkgeval wel het goede adres ingevuld.

Wie kan mij a.u.b. helpen om mij cryto's terug te vinden?

mvgr Ronald

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Ronald,

Wat vervelend om te horen dat jouw Shiba Inu tokens nog niet zijn aangekomen in jouw Coinbase wallet. Helaas heb je het verkeerde netwerk gekozen om jouw Shiba Inu tokens te verzenden naar jouw Coinbase adres. De Shiba Inu token functioneert namelijk op het ERC-20 (Ethereum) netwerk, echter heb je deze token verzonden met het BSC-Netwerk (Binance Smart Chain). Helaas is de kans groot dat je de tokens kwijt bent aangezien deze nu met het verkeerde netwerk zijn verzonden.

Wat je nog kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Coinbase. De kans is aanwezig dat Coinbase jouw Shiba Inu tokens terug kan sturen naar jouw Binance wallet. Deze zou je dan d.m.v. het ERC-20 netwerk naar jouw Coinbase wallet kunnen sturen.

Vervelend dat het zo is gelopen Ronald, ik hoop op goed nieuws!

Met vriendelijke groet,

Thomas

Profile picture for user Ronald70

thanks Thomas