Profile picture for user aadbeleggen

Goede dag ik ben Aad en sinds gister lid 

Ik ben al jaartje of 2 bezig met crypto maar pas zo goed als alles verkocht en me meer gaan concentreren op masternodes

Zijn hier ook mensen die met masternodes bezig zijn of heeft 1 van de docenten/eigenaren hier ervaring mee 

Ik zit zelf op stakinglab.io  hier kan je ook meedoen aan gedeelde masternodes instant node en staken.

Hoor graag meer over masternodes

Profile picture for user Patrick Suiker

Goedemiddag Aad!

Welkom! :) en wat leuk dat je je aan het focussen bent op masternodes! Heb je weleens masternodes.pro bezocht? Hier kan je eenvoudig zien hoeveel ROI een munt biedt, hoeveel cryptomunten je van het project moet kopen en hoeveel je dit vervolgens kost.

Als ik op zoek ga naar een masternode dan let ik op:

Kans op adoptie
Ieder project heeft een doel wat ze willen bereiken. Het is goed om te kijken of er ook echt vraag is naar hun product of dienst. Denk hierbij na over of het echt mogelijk is dat de maatschappij dit project in de praktijk gaat gebruiken. Zo ja, dan heb je een interessant project te pakken. Zo nee, dan is het beter om verder te zoeken. Wanneer een project als waardevol wordt beschouwd dan zullen meer mensen de coin willen kopen en zal de prijs ervan stijgen. 

Actief team
Het is belangrijk dat het team achter het project hard werkt en dat je kunt zien dat ze actief aan het ontwikkelen zijn. Deze ontwikkelingen kan je vaak op de GitHub van het project bekijken.
Daarnaast zien we ook graag dat ze actief zijn op social media en dat ze nauw betrokken zijn bij hun community. 

Hoeveelheid masternodes
Het is interessant om te bekijken hoeveel masternodes het project al heeft. Hoe meer het er zijn, hoe beter het is. Dit laat zien dat het project waarde heeft en een deel van de coins staat vast in de wallets van de masternodes waardoor er schaarste wordt gecreëerd en de prijs kan stijgen. 

Volume
Je wilt graag dat er al actief wordt gehandeld in de munt. Wanneer jij jouw passief inkomen wil verkopen is het wel zo prettig als zich ook kopers melden om de munten van je over te nemen. Een volume van $10.000 is hierbij het absolute minimum, maar bij voorkeur veel meer.

Return on Investment (ROI)
Return on Investment staat voor hoeveel rendement je behaalt op je geïnvesteerde vermogen. Als je bijvoorbeeld $10.000 investeert en per jaar $1000 uitgekeerd krijgt, dan is je ROI 10%. Hoe hoger je ROI, hoe winstgevender de masternode is. Veel investeerders zien dit punt als belangrijkste criterium maar een hoge ROI met een slecht team dat amper aan de coin werkt is niets waard. Je wilt dus een goede balans vinden tussen al deze punten. 

Bedankt Patrick voor snelle reactie en hoop info

Ik kijk meestal bij MNrank.com   is zelfde idee als de masternodes.pro

Enig idee waar ik ook shared masternodes kan vinden , want bijv om al je punten hier boven te gebruiken kom je toch wel snel uit op dash.

Hier is ook de daily income stabiel maar voor mijn alleen echt te duur en veelste lange ROI 

Ik ga je tips gebruiken om mijn nieuwe masternode parel te vinden

Hoop op meer reacties en nuttige info 

Mnrank is ook een mooie site inderdaad!

1000 Dash is inderdaad niet goedkoop haha! Nu zo'n $70.000. 

Om een masternode met anderen te delen is het wel echt heel belangrijk dat je die mensen kan vertrouwen. Heb je toevallig vrienden die het ook interessant zouden vinden om passief inkomen met zo'n masternode te verdienen?

Zo ja, dan is het veiliger en ook leuker om samen met een vriendengroep zoiets op te pakken.

Voor de mensen die hier op het forum komen en denken, wat is een masternode? Vind hier de uitleg erover.

Is er misschien ook een soort techniek dat je een masternode koopt met een ROI dat je binnen 15 dagen terug heb verdient
Die alle 2 dan verkoopt dus 1 winst en dan de volgende op die manier enz enz
En op die manier maandelijks inkomen pak

Als je jouw inleg in vijftien dagen wil terugverdienen, dan betekent dit dat je een dagelijkse ROI van 6,67% moet hebben. Dit is een ongelooflijk hoog rendement en als een cryptoproject dit biedt dan heb ik mijn vraagtekens bij de echtheid ervan.

Heb je ook weleens gekeken naar staken? Hier heb je minder munten voor nodig en bij sommige projecten kan je toch een leuk passief inkomen genereren.