Profile picture for user Sumaya Femke Zwart

IK heb problemen met Bitladon/Bitcoinmeester. Ze houden mijn geld al een aantal dagen vast in mijn digitale wallet. Na telefonisch contact zojuist met de klantenservice blijkt dat ze dit doen omdat ik niet heb geantwoord op een mail van 4 oktober jl. Waarin ze mij verzoeken documenten op te sturen met een eerdere transactie die ik deed een aantal maanden geleden  (dat was mijn eerste transactie via hen). Ik voel me niet genoodzaakt om als klant aan te moeten geven waar ik mijn geld voor gebruik dus ik was niet ingegaan op die mail.

Ik raad mensen af om via deze exchange te handelen. Schandalig dat geld wordt vasthouden en dat je als klant je moet verantwoorden waarom je een bepaalde transactie doet.

Ik wil graag ook nog op andere plekken mijn klacht indienen. Als iemand nog kanalen weet waar ik dit kan doen, dan hoor ik het graag. Dank!

Profile picture for user Steffan Star

Goedemiddag!

Wat vervelend dat je zo een onaangename ervaring hebt gehad daar. Heb je onderhand wel al het geld terug weten te krijgen?

Als het deel is van hun verificatie dan is het natuurlijk niet vreemd dat ze er om vragen, aangezien het dan in de voorwaarden zou moeten staan. 

"Om uit te betalen dient uw bankrekening geverifieerd te zijn. Hiervoor dient u een bedrag over te maken van 10 cent, dit vindt u terug in uw account onder 'Uw Gegevens'" Dit zegt hun FAQ, dus dan zou je niet verplicht moeten zijn om een document op te sturen denk ik, maar ik ben er niet dieper op in gegaan nog.

Als je graag reviews achter zou willen laten, dan kan je het beste googelen  "Review bitcoin meester", vervolgens zie je genoeg review websites.

Profile picture for user Charrel van leeuwen

Hoi  heeft u het al op kunnen ,oplossen, ik heb namelijk hetzelfde probleem, Ik kan niet eens laten zien waar mijn BTC vandaan komt. Ik weet het zelf namelijk niet meer. Tegen mij wordt doodleuk verteld dat ik het geld dan kwijt ben.

Ik hoor graag van u.

Mvrg

Charrel

Profile picture for user thesuperdon

and on they went, till the activity was pretty done, and the footwear stood equipped to be used upon the desk. this become long before dawn; and then they bustled away as short as lightning.
best seo company