Profile picture for user Cryptomaniak

Wie kan mij uitsluitsel geven over het volgende :

ik was van plan om 1.052 bnb   vanuit mijn Binance smart chain wallet ( in mijn  chrome browser extensie)

naar mijn poloniex exchange wallet te sturen .

na heel lang te hebben gewacht kwam het nooit aan.

Blijkt dat de ( bnb) in de binance smart chain wallet.  bep20    is

en het adres van poloniex (bnb). bep2 is .  Ja ik weet het heel stom :(   normaal via de binance exchange

krijg je ook nog een waarschuwing , maar via de  extensie in de browser gebeurt dit niet en kun je hem 

gewoon doordrukken.

Bij Poloniex en natuurlijk bij Binance navraag gedaan maar ik word  van het kastje naar de muur gestuurd.

Beide aanbieders wijzen naar elkaar. Mijn vraag is nou : in welk gevonden voorwerpen bakje liggen mijn munten

,bij wie kan ik terecht , en maak ik uberhaupt nog kans om deze terug te krijgen / vragen etc ?

ik zie in de transactie hash staan  From (mijn wallet).  To : - > Binance token hub...

transaction hash: 0x85c145498790edd28d2f147643ba82c086f6acd925bf2767fe79db70610f4aec

link :  https://bscscan.com/tx/0x85c145498790edd28d2f147643ba82c086f6acd925bf2767fe79db70610f4aec

Is er iemand die mij hierbij advies kan geven of die hier ervaring mee heeft ? 

Profile picture for user Mike McCabe

Waarschijnlijk is er helaas geen manier waarop je je tokens terug kan krijgen, je hebt ze immers op BEP-20 verstuurd naar een adres dat niet op het BEP-20 netwerk staat. Ze staan dus op dat adres, maar dat adres is van niemand. Ze zweven dus als het ware rond op de blockchain.

Wat je kan hopen is dat Poloniex BEP-20 wel gaat ondersteunen, als dat het geval is zou het zo kunnen zijn dat ze hetzelfde adres hiervoor gaan gebruiken en dat ze dan wel toegang hebben tot de coins die jij verstuurd hebt.