Profile picture for user petra.griffioen

Hallo allemaal, ik heb nu al een paar keer de video's in de masterclass afgespeeld en ook hier op het forum bij hoe werkt TradingView enzo bestudeerd,  maar ik kom er niet uit. Op jullie voorbeelden zie ik duidelijke candles waar je fijn je lijnen langs kan trekken. Bij mij zie ik de candles of ontzettend groot waardoor je het overzicht niet hebt of als ik verklein, wordt het een hele stijle grafiek met links en rechts lege ruimtes en alles dus op het midden gecentreerd. Niet te doen. Ik zet het op week, maar het verspringt ook steeds weer automatisch naar een ander timeframe. In iedere instructie zie ik niet hoe ik dit kan oplossen. Ondertussen ben ik, lach niet, zeker 5 uur verder en ik heb nog steeds niet gevonden hoe ik het overzichtelijk kan krijgen zodat ik die lijnen kan gaan trekken. Onderaan de grafiek zie je ook een timeframe voor over welke periode je het wel zien. Daar heb ik ook al van alles geprobeerd en zodra ik daar aanzit, verspringt het timeframe uit de balk boven naar weer een ander timeframe. Nu ben ik alleen maar gokkend met mijn trades bezig, terwijl ik me zo inspan om te leren hoe dat moet :-). Alvast bedankt voor jullie reactie. 

Profile picture for user petra.griffioen

Nou vraag me niet hoe ik het heb gedaan, maar ineens heb ik het wel. Ik probeer het nu bij de volgende grafiek ook, want als je van week naar dag gaat in het timeframe, dan lijken mijn trendlijnen die ik in een ander timeframe had gezet, ineens helemaal nergens meer naar. Dus als iemand mij kan vertellen welke timeframes ik onder en boven het beste kan gebruiken, dan hoor ik het graag.