Profile picture for user PALM04

als ik geld zet op mijn coinbasewallet, dan zou het toch veilig moeten zijn voor derden? derden kunnen er wel geld op storten maar alleen ik kan het er afhalen?

ik vrees dat ik ben belazerd door Monafoli. nu zegt een ' derde" dat de webtrader is verkocht en dat ze alle traders moeten uitbetalen. om dat te doen moet ik eerst 10% van het bedrag in mijn  wallet storten zodat zij het kunnen "synchroniseren" en daarna zullen zij het geld hierop storten.

ik wil iet nog meer geld kwijtraken vandaar mijn vraag over veiligheid van de wallet.

Profile picture for user Steffan Star

Hey Palm,

Coinbase is een hele betrouwbare partij, daarom zou het gewoon betrouwbaar moeten zijn. Alleen als iemand jouw gegevens heeft kan diegene alsnog geld van jouw account halen. Daarom is het verstandig om niemand jouw gegevens te geven en een Two-Factor-Authenticator in te stellen. 

Als je met veel geld investeert in crypto, bijvoorbeeld 10k+, dan is het altijd een goed idee om een Hardwarewallet/ledger aan te schaffen. Dit is altijd de aller veiligste optie. Echter is het wel duur, ook zijn betrouwbare exchanges ook gewoon te vertrouwen, zeker met kleinere bedragen is dat een erg klein risico.

Monafoli is een scam, dus geef ze zeker niet nog meer geld. Heel veel scam brokers laten je geld storten, vervolgens laten ze het lijken alsof je flinke winsten hebt gemaakt. Op het moment dat je wilt uitcashen beginnen ze over een fee, waardoor je nog meer geld overmaakt. Trap hier aub niet in. Ik laat hieronder een link achter naar de trustpilot pagina over Monafoli, dan zie je al gelijk dat het een scam is. In het vervolg ook handig om dit eerst altijd even te checken!

https://allesovercrypto.nl/gratis-bitcoin-training

Hoop dat je er hiermee uit komt!

^Steffan