Profile picture for user r.kemeling28

Beste Patrick of Derek, 

In de masterclass heb ik al bij het introscherm een account aangemaakt bij Binance. Beetje te snel, want later tijdens de video bleek dat een kortingscode invullen nodig was voor de 20% korting op de transactiekosten. 

Is hier nog iets aan te doen?

Kan ik evt mijn account verwijderen en later weer opnieuw aanmaken?

Groet!

Renke Kemeling

Profile picture for user Patrick Suiker

Goed dat je de vraag stelt!

Wat je kan doen is een nieuw account aanmaken bij Binance waarbij je een ander mailadres gebruikt. 

Wanneer je dit hebt gedaan, dan heb je voor altijd 20% korting op je nieuwe account. Mocht je nog cryptocurrency's op je oude account hebben staan, dan kan je deze eenvoudig overzetten naar je nieuwe account.

Dit zijn de stappen om je cryptomunten over te maken naar je nieuwe Binance-account.

1. Login in je nieuwe account bij Binance.
  2. Ga rechtsboven naar "wallet" en klik "spot wallet" aan.
  3. Zoek de cryptomunt die je wilt storten op en klik op "Storting"
  4. Kopieer je deposit-adres.
  5. Login in je oude account bij Binance.
  6. Ga rechtsboven naar "wallet" en klik "spot wallet" aan.
  7. Zoek de cryptomunt die je wilt versturen op en klik op "opname".
  8. Plak het deposit-adres dat je zojuist hebt gekopieerd en bepaal hoeveel crypto je naar je nieuwe account wilt versturen
  9. Klik op "Indienen"
  10. Je hoeft nu alleen nog maar even te wachten voordat het netwerk jouw transactie heeft verwerkt. Wanneer dit is gedaan, dan zullen jouw cryptomunten op je nieuwe account staan en kan jij voortaan handelen met 20% korting.

Mocht je jezelf hebben geverifieerd op je oude account, dan kan je jezelf niet nogmaals verifiëren op het nieuwe account. Maar, het is momenteel niet noodzakelijk om jezelf te verifiëren om te kunnen traden bij Binance.

Het kan inderdaad zo zijn dat je je al hebt aangemeld door middel van de kortingscode.

Wat je kan doen, is het plaatsen van een trade op Binance en bekijken of je een deel van de transactiekosten terugkrijgt. Dit vind je door de volgende stappen te doorlopen:

1. Login bij Binance
  2. Klik rechtsboven op het poppetje en klik vervolgens op "Referral"
  3. Scrol naar beneden totdat je het volgende in het Nederlands of Engelsziet:
    1. Commissiekosten gedeeld met jou
    2. Commission fees shared with you
      Image
      Binance commissiekosten met mij gedeeld
  4. Wanneer daar een transactie wordt weergegeven, dan betekent dit dat je korting hebt gekregen.

Mocht je nog helemaal geen geld op Binance hebben staan, dan is het net zo handig om gewoon met een ander e-mailadres een nieuw account aan te maken. Dan weet je zeker dat je het hebt en hoef je niet apart geld op Binance te storten.

Even een mededeling tussendoor, we hebben sinds kort een nieuw leerplatform voor de Crypto Masterclass. In de mail die je van ons hebt ontvangen staat een link hier naartoe. Heb je die al gezien? Het is ook een handige plek om even snel een vraag te stellen aan ons en medestudenten.

Profile picture for user Rob Snieder

Ik zit in dezelfde situatie, heb nu ook 2 accounts bij Binance, waarvan ik de 2e niet kan verifiëren. Ik had hele kleine bedragen op mijn eerste Binance account staan omdat ik nog aan het oefenen ben met de masterclass, die bedragen zijn nu te klein om te kunnen verplaatsen. Ik zal binnenkort wat BTC's kopen via Bitvavo en die op mijn nieuwe Binance account zetten en een trade doen, dan even kijken of de 20% nu wel werkt. Het beetje wat op mijn oude account staat laat ik dan nog maar even staan, zou wel eens meer waard kunnen worden toch? Wederom bedankt voor de piekfijne uitleg Patrick.

Dank je wel voor je compliment Rob!

Zou mooi zijn als die kleine bedragen inderdaad in de toekomst een mooie waarde vertegenwoordigen!