Profile picture for user ariereijnen

Goedendag.

Op mijn Biance rekening staan BTYC maar die zijn frozen.

Mijn account is niet gelocked 

Nu moet ik die frozen BTC in mijn gewone wallet zien te krijgen.

Geen idee hoed dat moet en bij Biance kom ik niet verder.

Volgens mijn broker moet ik nu eerst 33,33 % van de waarde overmaken naar mijn Biance teneide de  BTC vrij te krijgen

Wie heeft daar ervaring mee?

vr gr Arie R

Profile picture for user Steffan Star

Hey Arie,

Ik heb nog nooit van "Biance" gehoord persoonlijk. Wat ik wel weet is dat je nooit geld moet overmaken naar een broker, om vervolgens BTC vrij te kunnen maken. 

Kan je even een link sturen, dan check ik of het inderdaad oplichting is. Voor nu is het handig om zeker geen geld meer over te maken naar deze broker, dit raak je hoogstwaarschijnlijk kwijt...

Ik hoor graag van je!

^Steffan

Profile picture for user ariereijnen

Ha Steffan. Bedankt voor je snelle reactie.

Het is Binance, het is zo'n beetje hetzelfde als Coinbase. Alleen handelen zij niet met Nederlandse banken.

Ik heb zowel een account bij Coinbase als bij Binance. De brooker heeft mij uitbetaald in BTC op Binance die hebben ze Frozen gemaakt. Nu moet ik liquide middelen ဠ25000 storten bij Binance dan geven ze de BTC vrij en kan ik de BTC en de 25000 via Coinbase naar mijn Nederlandse bank sturen. Totaal 100.000

https://www.binance.com/en

vr gr Arie R

Profile picture for user Andie

Hey Arie

Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Mijn geld zit vast, mijn account is frozen op Binance. Heb jij dit ondertussen kunnen vrijmaken en je geld al teruggekregen? Het zou fijn zijn om mij wat info door te sturen. Zou iemand deze kunnen "ontvriezen"? Alvast bedankt!

Profile picture for user Harm van Dijk

Hallo Andie,

Zover bekend is het gewoon mogelijk om je crypto op te nemen bij Binance.

Hoe blijkt dat je account frozen is, wat lukt er niet? 

Heb je al contact opgenomen met Binance? Zij kunnen je verder helpen.

Mocht je meer willen leren over hoe je Binance kunt gebruiken, check dan onze blog:
https://allesovercrypto.nl/blog/binance-exchange-handleiding

Hopelijk kom je er uit zo!