Profile picture for user Erik S

Ik probeer geld vanuit binance terug te storten naar mijn creditcard maar deze licht grijs op en is niet selecteerbaar?

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Erik,

Binance is op dit moment onderhevig aan heel wat regulaties, hierdoor is het storten en opnemen van fondsen helaas op dit moment niet zo gemakkelijk als eerst. Dit is een proces waar Binance momenteel in zit en het gaat wat tijd kosten voordat we echt definitief weten waar Binance heen gaat.

Het is op dit moment niet mogelijk om fondsen terug  te storten naar jouw creditcard vanuit Binance. Dit omdat ook dit, een onderdeel is van de vele regulaties.

Echter is er wel een andere weg. Je zou jouw crypto naar een andere exchange kunnen laten sturen. Op deze exchange verkoop je dan je crypto en vanaf daar laat je je geld terugstorten naar je ideal / creditcard. Je zou dit bijvoorbeeld kunnen doen via Bitvavo of KuCoin, dit vind ik persoonlijk wel fijne exchanges.

Tip; als je een crypto naar een andere exchange verstuurt, gebruik dan bijv. XRP. Deze crypto is snel in transactiesnelheid & kost ook het minste om heen en weer te sturen. Echter, houd er rekening mee dat jouw crypto in waarde kan dalen tussen het moment dat je de coin verzend en hij daadwerkelijk aankomt.

Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen! Anders zeg je het maar. Dan help ik je graag verder :) 

Thomas