Profile picture for user MynameisJeff

Ik wil graag mijn balans laten uitbetalen en op mijn bank laten storten. Echter lukt mij dit niet, omdat hij een receiving address vraagt. Ik weet niet hoe ik hieraan kom en hoe ik dit kan oplossen.

Ik zie het antwoord graag tegemoet.

Profile picture for user Patrick Suiker

Om je geld vanuit Binance op de bank te storten kan je de onderstaande stappen volgen. Vind je een afbeelding lastig zichtbaar? Dan kan je er altijd even op klikken om hem uit te vergroten.

1. Login bij Binance
  2. Om euro's vanuit Binance naar je bank over te maken, is het noodzakelijk om jezelf te verifiëren. Dit doen ze om witwaspraktijken en terrorismefinanciering tegen te gaan. Klik rechtsboven op het poppetje en daarna op "identificatie"
    Image
    Jezelf identificeren bij Binance
  3. Klik op de knop "verifiëren" bij "persoonlijke gegevens"
    Image
    Verifiëren bij Binance exchange
  4. Vul je gegevens in en verifieer jezelf
  5. Wacht totdat Binance je gegevens heeft geverifieerd. Ze hebben dit gedaan wanneer je het volgende ziet staan. Bij hen is dit een automatisch proces en de verificatie zal dan ook snel verlopen.
    Image
    Gegevens zijn geverifieerd bij Binance
  6. Klik rechtsboven in het menu op "wallet" -> "overzicht"
    Image
    Overzicht van de wallets bij Binance
  7. Klik dan rechtsboven, onder de menubalk, op "opnemen"
    Image
    Je euro's vanuit Binance opnemen
  8. Klik "fiat" aan en maak de euro's over naar je bankrekening
    Image
    Fiatgeld opnemen vanuit Binance

Mocht je, ondanks het stappenplan, er niet uitkomen dan hoor ik het graag van je.

Ik heb een Recipient's ETH Address nodig. Mijn geld zit momenteel nog in munten zoals Ethereum etc. Hoe krijg ik dit uitbetaald?

Bovenstaande antwoord bij FIAT werkt niet want er staat dan geen euro om uit te betalen.

Je hebt een Recipient's Address nodig wanneer je cryptomunten wilt overmaken. Maar in jouw geval wil je euro's overmaken en heb je dus geen Recipient's Address nodig.

Om de cryptomunten die je momenteel nog hebt uit te betalen is het eerst noodzakelijk om ze te verkopen voor euro's. Dit doe je eenvoudig via het handelsgedeelte op Binance. De volgende stappen helpen je hierbij

1. Druk linksboven op "Handelen" of als je hem in het Engels hebt staan "Trade"
  2. Klik op "Klassiek" of "Classic"
  3. Klik op "Fiat" en daarna op "EUR"
    Image
    Euro's handelsparen bij Binance
  4. Je ziet nu alle euro-handelsparen die Binance heeft. ETH/EUR is een voorbeeld van zo'n handelspaar.
  5. Klik op het handelspaar en verkoop jouw cryptomunten voor euro's. Mocht jouw handelspaar er niet tussen staan, dan is het handig om eerst je cryptomunt voor Bitcoin te verkopen en dan de Bitcoins te verkopen voor euro's.
  6. Nu heb je euro's in je bezit en kan je ze ook daadwerkelijk gaan uitbetalen. Hiervoor kan je de stappen volgen die ik hierboven heb geplaatst. Het is hierbij belangrijk dat je bij stap 8 van mijn eerdere antwoord op "FIAT" klikt.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Het is gelukt om het uit te betalen, dank je wel!

Hoelang duurt het voordat het gestort wordt?

Fijn om te horen! Het betreft een SEPA-overboeking. Het kan 1 tot 2 werkdagen duren voordat de euro's vanuit je Binance account op je Nederlandse bankrekening verschijnt.

Profile picture for user Simon

Hoi Patrick,

ik heb mijn BTC verkocht voor USD, deze omgezet in EUR, toen proberen te laten storten op mijn rekening. 

Bovenstaande gedaan, maar als ik verificatie invul met mijn telefoonnummer krijg ik een nummer, maar moet ook mijn E-mail invullen. 

Ik krijg echter geen E-mail. Adres is wel goed, want krijg wel algemene mails van Binance. 

Kan jij mij helpen om mijn geld op te nemen?

groeten,

Simon

Profile picture for user Karsten7

Beste Patrick,

Aansluitend op deze mails heb ik de volgende vraag:

Ook mij lukt het niet om euro’s naar mijn Nederlandse bankrekening te krijgen. Verificatie is voltooid maar als ik Fiat kies en dan mijn IBAN invul, staan daar mijn voor en achternaam met de mededeling dat deze ook overeen moeten komen met de naam op mijn bankrekening. Echter worden hier mijn initialen gebruikt.

Vooralsnog is het onmogelijk gebleken om een mail of belletje naar de klantenservice van Binance te doen om dit aan te passen omdat ik geen enkele ingang kan vinden. Ze hebben die muur aardig hoog opgetrokken lijkt het.

Hoop hier een antwoord te kunnen vinden…

Hartelijke groet en succes met het goede werk, Karsten

Profile picture for user Joël Martina

Hoi Karsten,

Dat is erg ongelukkig en onhandig dat je daarom geen euro's kan overboeken naar je bankrekening. Binance heeft het enorm druk door alle nieuwe mensen die zijn begonnen met het traden van cryptocurrencies. De helpdesk is al een tijdje overbelast.

Ik denk dat je het beste kan proberen om je euro's via een andere exchange over te boeken naar je bankrekening. Bitvavo, Kraken of Bitstamp zijn goede alternatieven. 

Profile picture for user Karsten7

Hartelijk dank Joël!

Inmiddels is alles in orde en werkt alles zonder problemen.

Kraken ook weer afgestofd! ;-)

Groet!

Profile picture for user yasar

Ik heb heel vaak de verificatie gedaan op binance maar op een of andere redenen wordt het afgewezen en krijg ik mijn geld niet.

Profile picture for user Aernout Kolijn

Hoi Yasar, wellicht heb je een mailtje hebt gekregen van Binance met de reden waarom je verificatie is afgewezen. De mail komt soms in de spamfolder terecht. Mocht je Binance niet kunnen bereiken, dan kan je proberen om de munten/euro's over te boeken naar een tweede account op een andere exchange. 

Profile picture for user Dennis1973

Beste Patrick Suiker, 

Onder punt 5 van jouw reactie aan MynameisJef schreef je dat als je paartje er niet bij staat, je het beste Bitcoins kon kopen van de cryptomunt die je wilt verkopen. Moet dat dan ook via Fiat of via BTC bovenin op de handelspagina? Ik heb namelijk een munt waar geen paartje van is met de Euro. Graag jouw advies. 

Ik heb ook een account bij Bitvavo, maar ook daar hebben ze deze munt niet. 

Groeten Dennis

Profile picture for user Ines

Beste, 

Mij lukt het nog steeds niet om uitbetaald te krijgen. Identificatie is geverifieerd.. alleen als ik bij opnemen kom staat er niks in fiat, mijn wallet is leeg. Ik heb bovenstaande berichten allemaal geprobeert toe te passen,  maar ik kom niet verder... iemand een oplossing?

Gr Ines

Als er inderdaad geen paartje bij staat, dan verkoop je de cryptomunt eerst voor Bitcoins en vervolgens verkoop je die Bitcoins weer voor Fiatgeld 

Welke stappen heb je doorgelopen Ines? Je dient dus eerst je munten te verkopen (in sommige gevallen voor Bitcoin) en deze dan weer te verkopen voor fiatgeld. De verificatie heb je afgerond zeg je, dat is in ieder geval mooi. Mocht je daarover toch twijfelen, check ook altijd de spamfolder. Daar komen mails van de platforms soms terecht. 

Profile picture for user Ines

Dankjewel voor jullie reacties. Mijn ex heeft het een paar jaar terug voor mij gekocht, maar snap er dus echt helemaal niks van...:( ik had eerst ripple, maar volgens mij is het nu wel gelukt om ze te wisselen voor bitcoins...maar nog zie ik niks staan bij fiat..

Profile picture for user Ramon

Hallo,

zit op Binance en probeer via een SEPA euro’s naar mijn bank te boeken. Nu komt het systeem met een verzoek aanvullende informatie vraag vul in uitgiftedatum ID hier krijg ik echter een error bad request melding en kom dus niet verder iemand hier ervaring mee

Profile picture for user amsterdam

Hallo,

Ik wil me uitlaten betalen, volg de stappen op Binance en als laatst krijg ik failed. Mijn account is geverifierd, wat kan ik nog doen?

Beste Aernout bedankt voor je bericht, helaas lukt het niet. Weet niet waar het mis gaat

Ik krijg aan het eind 'Withdrawals suspended due to risk managment.' 

Goedemorgen! Ik lees dat er bij Binance verschillende redenen zijn die deze melding kunnen geven. Het heeft zo te zien te maken met de "payment provider" van Binance. Het zou aan je bank kunnen liggen of aan het beschikbare bedrag op je account. 

Ik denk dat je er wel een bericht over hebt moeten ontvanggen per mail - wellicht in de spamfolder. Sowieso zou ik nagaan of je je munten al hebt laten omzetten en wat er bij je "deposit & withdrawal history" als status staat. 

Hoor graag wat je vindt!

Zie ook dit artikel:  

https://support.binance.us/hc/en-us/articles/360047428953-Why-am-I-not-….

Profile picture for user Haribo

Hallo, ik heb een vraag betreffende het opnemen van Euro via Binance. Ik heb euro's op mijn account staan en ben geverifieerd. Als ik voor fiat opnemen - SEPA kies voer ik mijn euro fiat bedrag in en klik ik op doorgaan. 

Ik krijg het scherm waar aanvullende informatie wordt gevraagd (Date of Issue). Hier voer ik mijn datum van afgifte in van mijn ID bewijs. Nu heb ik dit al verscheidene malen geprobeerd (zowel rijbewijs en paspoort) maar ik krijg elke keer foutcode 400. Google leert dat meer mensen hier problemen mee hebben. Weet iemand wat ik anders moet doen? 

Heb ook geprobeerd via optie Bankpas (VISA) maar dit levert (na verificaties) ook een Failed withdrawal op. Hoe kom ik bij de details (reden van afmelding) van de orders? Bij de Fiat-opname geschiedenis zie ik alleen status Failed staan? 

Alvast dank voor de hulp?

Dat is vervelend zeg. Ik neem aan dat je verificatie helemaal rond is, aangezien je euro's op je account hebt door je verdiensten uit crypto. Heb je wel mails ontvangen van Binance? In de spamfolder wellicht? Ik krijg zelf vaak mails van Binance op het moment dat ik handelingen doe, ook als ze los staan van het verhandelen van crypto. 

Ik kom op een aantal fora wel wat hacks tegen met tips over hoe je de melding kan omzeilen, maar ik zou je dit niet aanraden. Heb je mails ontvangen van Binance met een mogelijke melding?  

Je zou eens kunnen proberen om verschillende browsers te gebruiken, wellicht dat je de melding dan niet krijgt. 

Profile picture for user Haribo

Hi Aernout, ik krijg van mijn foutmelding van een SEPA transactie geen bevestiging oid binnen in de mail. Het probleem is daar dat ik in Binance niet verder kom bij het scherm 'Aanvullende informatie - date of issue'. Bij het invullen van de datum van afgifte van mijn rijbewijs of paspoort krijg ik dus elke keer een 'bad request' melding (Foutcode 400) te zien en dan stopt het proces. Ik zie dat Ramon op 22/04 in deze string hetzelfde probleem ervaart. Ik zal hem eens vragen of hij al een oplossing heeft (edit: ik kan blijkbaar niet reageren op zijn post). Misschien dat Binance b.v. een registratie fout heeft gemaakt bij het invoeren van mijn id gegevens. Alleen de vraag is hoe kan je hier achterkomen en/of dit laten herstellen? 

Bij de optie Bankpas (VISA) kan ik alle stappen doorlopen (3x verificatie: mail, telefoon en authenticator) en krijg ik na een paar minuten de melding "withdrawal failed" via de mail. Ik zie in deze mail alleen geen reden van afkeuren staan. Kan wel bezwaar maken dus hopelijk biedt dat uitkomst of de reden van afmelding (alleen zal dat wel lang duren). 

Dezelfde acties uitvoeren bij een andere browser helpt helaas niet.

Profile picture for user sssss

Een vraagje....ik heb ook een klein bedragje op Binance staan, dat zou ik graag terug op mijn bank storten.

Nu heb ik zowat alles gelezen en denk zelf dat ik niets fout doe, ik krijg de melding "   "Er is een probleem opgetreden bij het verwerken van deze betaling. Gebruik een andere betaalmethode."......

Nu heb ik inmiddels ook al gelezen dat het iets met een conflict met Europeesche banken oid te maken zou hebben.......maar is er een andere manier dat ik dat geld op mijn bank krijg?

Bvd.

Profile picture for user Veerle

Goedemiddag,

Ik heb gisteren mijn uitbetaling van Binance proberen overmaken naar mijn visa account.  Dit in EURO. Via de site zou deze "completed" zijn. Op mijn visa werd een reservering van 0 euro gedaan door binance. Dit zou zijn ter controle van de kaart. Mijn status is verified op binance. Nu is mijn vraag hoe lang het duurt voor mijn transactie op visa zou staan?

Groetjes,