Profile picture for user Umi

Op welke manier kan je vanuit je atomic wallet je crypto's terug omzetten in geld om op je bankrekening te schrijven?

Profile picture for user Harm van Dijk

Hallo Umi,

Je kunt coins van je Atomic Wallet versturen naar een exchange. Om ze daar vervolgens om te wisselen voor geld dat je naar je bankrekening kan sturen.

Bekijk onze blog hierover.

Succes!

Goeiemorgen Harm

Welke exchange kan jij aanraden?

Klopt het dat je bij het overbrengen van je wallet naar een exchange eerst cash geld moet overschrijven 15% op een tijdelijke rekening. Wanneer er dan een koper gevonden wordt je het geld van je crypto's ontvangt en ook je cash overgeschreven geld terug ontvangt?

Ken jij OrbitGTM?

Groeten

Goeiemorgen Harm

Wanneer je alles van je wallet naar een exhange brengt kan je dan meteen je geld overschrijven op je eigen bankrekening of zit hier nog een wachttijd op?

Groeten

Profile picture for user Harm van Dijk

Hallo Umi,

Dat klopt niet nee, dat is in principe nooit nodig.

Die methode klinkt als een klassieke scam. Ik ken OrbitGTM niet, maar ik heb een screening gedaan en zie dat deze partij slechte reviews krijgt. Ik zou hier zelf geen zaken mee doen, en al zeker geen geld opsturen.

Doe altijd goed onderzoek naar de partij waar je mee in zee gaat. Bekijk onze artikelen over Crypto Scams en de meest voorkomende NFT scams. Hopelijk heb je er wat aan.

Het opnemen van een exchange naar bankrekening duurt meestal tussen de 1-4 dagen. Hangt af van de exchange.

Groeten Harm!